Garantia produselor:

Toate produsele comercializate pe Electroniceonline.ro (exceptie facand cablajele si becurile, pentru care nu se acorda garantie), sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie, pe care le veiti gasi in plicul transparent in care se afla si nota de transport a curierului, in puga curier in care este ambalat produsul sau chiar in cutia produsului.

Termenul de garantie comerciala acordat este de 12 luni pentru personae juridice si 24 luni personae fizice de la data cumpararii produsului. lnterventiile de orice fel in perioda de garantie vor fi efectuate de reprezentatul furnizorului, la sediul acestuia si vor consta in luarea masurilor necesare de Intretinere, reparare si respectiv de inlocuire a produsului.

Certificatul de garantie este unic pentru fiecare factura, reprezentand seria si numarul acesteia.

Garantia se aplica in conformitate cu prevederile legale in vigoare (OUG 21/1992, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 140/2021, cu modificarile si completarile ulterioare).

Nu se acorda asistenta si nu sunt furnizate actualizari de software (firmware) pentru nici un produs vandut pe site-ul electroniceonline.ro, decat daca producatorul permite si ofera actualizari si sustinere tehnica.
Aceasta operatiune se va face strict doar de catre Marcu Silviu reprezentant legal al MARCU SILVIU PFA.

Pentru a beneficia de garantie produsele trebuie montate intr-un service de specialitate autorizat pentru reparatii electrice si electronice auto (navigatii auto, sisteme de sonorizare, alarme, multimedia auto, etc.).

In cazul in care un produs s-a defectat in perioada de garantie, trebuie sa ma notificati in cel mai scurt timp si sa aduceti sau sa trimiteti piesa deteriorata fara urme de socuri mecanice sau parti lipsa, impreuna cu copii dupa urmatoarele documente:

  • Factura de achizitie emisa de Marcu Silviu PFA;
  • Certificatul de garantie in original cu rubrica pentru instalare completata intr-un service autorizat;
  •  Ori dovada montarii produsului (copii dupa devizul de montaj, si factura fiscala emisa de service);
  •  Nota de constatare emisa de un service autorizat prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea.

Lipsa unuia dintre cele cerute mai sus va duce la refuzul acordarii garantiei pana la prezentarea documentelor de mai sus.

De la caz la caz, produsul va fi reparat, inlocuit cu unul nou sau contravaloarea acestuia va fi restituita in termen de maxim 15 zile de la data trimiterii la garantie, in masura in care repararea sau inlocuirea produsului este imposibila sau disproportionata, conform Legii 140/2021, termen necesar pentru a se constata daca produsul s-a defectat din cauza unei probleme de fabricatie, interventii neutorizate firmware, instalarea unei aplicatii daunatoare sistemului  sau a unei erori de montaj. In cazul in care sunt necesare verificari suplimentare si produsul trebuie trimis catre producator pentru expertiza, termenul poate fi de 30 de zile de la data returnarii.

Garantia poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

  1. Produsul nu a fost montat intr-un service de specialitate autorizat RAR pentru activitatea B3.3 – instalatii audio, video (aparate radio, CD, casetofon, DVD sau combinatii ale acestora) si de sonorizare si componentele acestora;
  2. Produsul s-a defectat datorita nerespectarii instructiunilor de instalare sau utilizare din manualul acestuia;
  3. Produsul prezinta urme de deterioari termice, mecanice sau plastice (lovituri, rupturi, deformari etc.) datorita accidentelor, intemperiilor, neglijentei in utilizare, contactului lichide sau uzurii excesive;
  4. Produsul prezinta urme de interventie asupra softului original sau asupra componentelor hardware;
  5. În cazul în care consumatorul instalează actualizari software/firmware, lansatoare, teme, sau orice alte aplicatii daunatoare cu interventie asupra softului original.
  6. Utilizarea de acumulatori, surse de alimentare, mufe sau accesorii, altele dacat cele din pachetul aparatului;
  7. Produsul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de producator sau exploatat in conditii necorespunzatoare;
  8. Produsul nu are eticheta originala care identifica produsul sau sigiliul de garantie.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei i-mi rezerv dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea transportului si manoperei de investigare a produsului reclamat a fi defect.

Retur


Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, conform legislatiei in vigoare, respectiv OUG 34/2014 art. 9/1 cu modificari si completari ulterioare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, completand formularul de retur si inregistrand cererea de retur catre electroniceonline.ro

Dupa inregistrarea cereri pentru retur ambalati corespunzator produsul / produsele si adaugati cutia produsului / produselor, sau produsul in sine in punga curier, sau orice alt mod de ambalare, pentru a nu se lipi awb-ul direct pe cutia sau ambalajul acestuia.
Produsele returnate prin curier trebuie sa ajunga la adresa de pe factura, nu la sediul curierului sau la un oficiu postal. De asemenea, expeditiile trebuie sa fie standard, fara ramburs sau colet la schimb. Retururile expediate prin Posta Romana sau printr-un curier care nu livreaza coletele la adresa specificata pe factura, precum si cele pentru care se solicita ramburs sau colet la schimb nu vor putea fi preluate si procesate, acestea intorcandu-se catre expeditor.

Dacă produsele pe care le-aţi cumpărat descoperiţi că nu sunt potrivite scopului pentru care le-aţi achiziţionat, (aceasta optiune este valabila doar pentru persoanele fizice), electroniceonline.ro vă oferă posibilitatea consultarii, în scopul inlocuirii sau returnarii si restituirii contravalorii acestuia/acestora.

RETINETI CA: Aveți la dispoziție 14 zile calendaristice pentru a trimite înapoi produsele neutilizate.
Produsele se returneaza in ambalajele originale, orice alta metoda de ambalare putand duce la deteriorarea produselor pe perioada transportului.

Receptionarea produselor in alte ambalaje sau ambalate necorespunzator, precum si constatarea unor deteriorari survenite in urma transportului datorita ambalarii necorespunzatoare, duce la pierderea dreptului de returnare a produsului.
Impreuna cu produsul se returneaza o copie factura, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care a fost livrat produsul sau eventuale cadouri primite, parte a unei campanii sau promotie.

Electroniceonline.ro acceptă doar returul trimis prin curier, cu deschidere colet nu și cele prin poștă.
Costurile de transport vor fi acoperite de client, excepție făcând situațiile în care s-a efectuat o greșeală în cadrul procesului inițial de livrare al comenzii.

Solicitarea curierului se face de către client, excepție făcând comenzile ce prezintă eventuale erori de expediere (accesorii sau produse lipsa), deteriorari datorate transportului ( în acest caz, vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail pentru a semnala eroarea).

Expediati produsele, fara intarzieri nejustificate si in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice, incepand cu ziua in care a-ti primit produsul / produsele.

Termenul este respectat daca produsele sunt trimise retur inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Pentru a fi acceptate la retur, produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit, să nu prezinte urme de utilizare / uzura, urme de lovituri, componente / accesorii lipsa, deteriorate sau interventii neautorizate.

Pentru a beneficia de serviciul „Retur”, produsele returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Sa fie insotite de ambalajul original nedeteriorat, cu etichetele originale;
  • Sa fie insotite de accesoriile si componentele cu care au venit in ambalaj;
  • Sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte urme de montaj, vopsire sau sudura;
  • Sa nu fie produse aduse pe comanda la cererea expresa a cumparatorului.

În cazul în care produsele a căror returnare se solicită, prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție lipsa, sau nu sunt returnate asa cum se specifica mai sus, electroniceonline.ro isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse produsului, (conf OUG 34/art 14)

Aparate electronice sau piese ce necesita cunostinte de instalare se cere a fi testate / montate / instalate doar in service / atelier autorizat, cu obligatia ca service-ul / atelier-ul sa completeze rubrica de montaj / instalare de pe certificatul garantie trimis fizic cu expeditia, sau eliberarea unui act constatator in cazul unei testari a produsului, altfel nu se acorda dreptul de inlocuire, garanție si dreptul de retur, considerandu-se testare sau montare / instalare neconforma si cu riscuri majore de defectare electrica sau electronica a produsului / produselor.

Produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice – nu se acceptă ca retur. Schimbarea starii originale a produsului prin interventii Firmware/software/hardware (altele decat cele facute/recomandate de vanzator sau centrele de service autorizate – nu se acceptă ca retur si i-si pierd dreptul la garantie.

Dreptul de retragere se aplica in ceea ce privește produsele enumerate mai jos, după cum urmeaza:
Produsul a fost încercat fara a fi instalat și clientul considera ca nu i se potriveste, (in max 14 zile de la achiziție), atunci returul se accepta, clientul fiind obligat sa transmita electronic si impreuna cu produsul actul constatator / dovada de la service-ul autorizat care a facut proba cu produsul, in cazul produsului / produselor ce nu necesita montare / instalare in service sau atelier autorizat.
Vânzătorul recomanda eronat (in max 14 zile de la achiziție) se accepta returul și se găsește o soluție favorabilă pentru client

Produsul livrat ca retur se verifica la recepție astfel:

  • Pachetul sa fie complet (accesorii) conform descrierii din oferta;
  • Sa fie însoțit de certificatul de garanție în ORIGINAL, completat la ambele rubrici existente pe acesta emis de vanzator și toate documentele cu care a fost livrat produsul;
  • Sa fie însoțit de eventuale cadouri primite odată cu achiziția produsului;
  • Sa nu fie zgâriat si sa nu aibă urme mari de folosință (adică sa poată fi curățat cu o laveta);
    Daca se constata lipsuri sau deteriorări din vina clientului – devizul de reparatie se va factura clientului.
    Exemple:
  • Se percepe taxa pentru (valoare diminuare din pretul produsului) :
  • Zgarieturi fine: 10% din valoarea produsului, sunt mici, superficiale si nu acopera mai mult de 20% din suprafata produsului;
  • Zgarieturi accentuate: 20% din valoarea produsului, sunt usor de observat, adanci sau acopera mai mult de 20% din valoarea produsului;
  • Accesorii lipsa – contravaloarea piesei / accesoriului completat;
  • Componente utilizate care nu pot fi cosmetizate si necesita inlocuire ( exemple: sisteme metalice de prindere, orificii filetate, display, carcase plastic sau orice componenta care prin utilizare este supusa unei actiuni mecanice ireversibile – contravaloarea componentei inlocuite).
    Ai foarte mare atentie la modul de ambalare, deoarece la predarea acestuia de catre curier, electroniceonline.ro isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse produsului.

Banii se virează în contul clientului, în termen de maxim 14 zile calendaristice, contravaloarea restituirii fiind cea din factura, daca returul este conform cerintelor enumerate mai sus.
Cele 14 zile se calculează din ziua primiri produsului / produselor.