Livrare:
Pachetele sunt în general trimise în maxim 1-2 zile de la primirea comenzii și sunt expediate din platforma logistica pentru e-commerce – Ecolet.ro, prin firmele de curierat DPD, Sameday, Fan Courier si Cargus, curieri cu urmărire și livrare fără semnătură.
Costul transportului afisat in site intre 19 si 33 lei, este cel standard fara km suplimentari.
Daca greutatea produsului depaseste 4Kg costul livrari va creste cu 1 Leu/Kg, astfel, calculandu-se automat in cosul de cumparaturi dupa mentiunile precizate mai sus si in functie de firma de curierat aleasa de client.
Toate produsele comercializate pe Electroniceonline.ro sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie, pe care le veiti gasi in plicul transparent in care se afla si nota de transport a curierului, in puga curier in care este ambalat produsul sau chiar in cutia produsului.
Ai dreptul de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat!
Platesti, dupa care deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta.
Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru toate produsele si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice.
Te rugam insistent ca la primirea coletului sa verifici cu atentie coletele primite. Receptionarea coletelor de la curier presupune confirmarea ta ca produsele din colet sunt cele comandate si sunt in stare perfecta.
Cum functioneaza serviciul „Deschiderea coletului la livrare”?
In momentul primirii comenzii, solicita curierului optiunea de deschiderea coletului pe care ai platito, pentru a verifica starea produsului / produselor.
Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa / proba) produsul.
ATENTIE!
Daca constati nereguli, iti recomandam sa soliciti curierului completarea unui proces verbal de constatare, in prezenta acestuia, la momentul livrarii, in care sa se specifice natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasa, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic).
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Daca reprezentantul firmei de curierat refuza completarea procesului verbal de constatare, te rog sa ma contactezi imediat la numarul de telefon: 0721042878, unde veți primi suport pentru rezolvarea reclamatiei.
Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis refuzarea expeditiei, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.
In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului / coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica refuzul si returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.
Cine achita transportul?
In cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport nu trebuie achitate de catre cumparator.